Bezorgen & afhalen

    • > Als ik nu bestel, wanneer ontvang ik dan?
    • Wij zorgen ervoor dat alle producten die voor 16:00 besteld worden nog dezelfde dag de deur uit gaan. Dit betekent dat de PostNL jouw pakket de volgende werkdag zal bezorgen. De levertijd staat bij ieder product aangegeven.
      Producten met een levertijd van 3-6 werkdagen worden uiteraard niet de volgende werkdag bezorgd.
      Heb je meerdere producten besteld met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. De producten worden namelijk gezamenlijk verzonden. Heb je een van de producten eerder nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan bekijken we samen de mogelijkheden.

    • > Wordt het gratis bezorgd?
    • Ja, bestellingen vanaf €50,- worden gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €50,- komen er verzendkosten bij van €6,95 binnen Nederland. Voor België zijn de verzendkosten standaard €6,95 ongeacht de grootte van de order. Voor overige landen binnen de EU zijn de verzendkosten €19,00. Indien je wilt betalen bij de postbezorger (rembours) dan brengt de PostNL hier €8,05 voor in rekening. Rembourszendingen zijn alleen mogelijk in Nederland en er dient gepast en contant betaald te worden bij de chauffeur. De chauffeur heeft geen wisselgeld.

    • > Kan ik ook afhalen?
    • Ja, je kunt jouw bestelling afhalen bij Tuincentrum Aralia in Hellevoetsluis of bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Afhalen is mogelijk nadat je een afhaalbericht hebt ontvangen per mail.
    • Ons sfeervolle tuincentrum bevindt zich op Kreekweg 2a, 3223 LJ Hellevoetsluis.
      Kijk op www.aralia.nl voor meer informatie.

  • Een PostNL afhaallocatie kun je vinden via de locatiewijzer van PostNL: www.postnl.nl/locatiewijzer

  • > Avondbezorging mogelijk?
  • Ja, je kunt zelf een gewenst tijdstip kiezen waarop je het pakket wilt ontvangen. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. PostNL rekent voor avondbezorging een toeslag van €2,00. Deze optie is alleen mogelijk indien de producten die je wilt bestellen bij ons op voorraad zijn.

  • > Afleverdatum kiezen mogelijk?
  • Ja, je kunt zelf een gewenste datum kiezen waarop je het pakket wilt ontvangen. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. Deze optie is alleen mogelijk indien de producten die je wilt bestellen bij ons op voorraad zijn.

  • > Bezorgadres kiezen
  • Wil je een ander bezorgadres kiezen dan het factuuradres? Vink dan bij het invullen van je gegevens het vakje “Verzenden naar hetzelfde adres” uit. Vervolgens kun je hieronder het adres invullen waar je het pakket bezorgd wilt hebben.

  • > Bezorger niet geweest?
  • Controleer allereerst de levertijd van het product en de status van je pakket met de Track&Trace code. Was je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een briefje achter met daarop een ’niet thuis-code’. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt laten bezorgen. Dit kun je dezelfde dag tot 22:00 uur aangeven bij de PostNL

  • Is de levertijd van het product al verstreken en heb je nog geen pakket ontvangen? Of werkt je Track&Trace code niet? Neem dan contact met ons op via de Wishpel klantenservice.